• Wij zijn geopend van dinsdag tot en met vrijdag van 10 tot 15 uur.
  • Ná uw bestelling krijgt u altijd bericht over de voorraad/beschikbaarheid
  • Heeft u vragen horen we het graag, 06-24 33 22 91
  • Tot horens, tot ziens !

Hoe wij werken

Lees hier hoe het gaat als u een bestelling wilt plaatsen of misschien inmiddels geplaatst heeft. 

Hoe zit het met de levertijd bij Mariannes Brei- en Haakboetiek ?

U plaatst een bestelling en dan ?

Wij laten u, meestal via mail, of als het handiger is per telefoon,  weten wat de levertijd van de bestelde garens, naalden, of andere artikelen zijn.

Wij proberen altijd voorraad te hebben van de door ons getoonde artikelen, door het grote aanbod van kleuren en soorten is het bijna niet mogelijk overal (grote) voorraad van te hebben.

Mocht een artikel niet of niet voldoende in voorraad zijn, dan informeren wij u zo snel en zo specifiek mogelijk. Meestal is het dan binnen 1 á 2 weken leverbaar en weer op voorraad.

Is de levertijd een bezwaar, dan kunnen we de bestelling met u overleggen, kijken wat we kunnen.

Heeft u een gecombineerde bestelling gedaan, en  is 1 van de bestelde artikelen niet voldoende op voorraad, nemen wij contact met u op om te overleggen. Alles in 1 keer te verzenden of te kiezen voor gedeelde verzending. Heeft u een bestelling met gratis verzending (boven de 40euro) kunnen we een gedeelde verzending verzorgen, u betaald 1 keer de verzendkosten en 1 keer gratis verzending.

We denken met u mee en zullen ten alle tijde de voordeligste manier van verzenden kiezen. Heeft u teveel betaald, krijgt u dat via Mollie terug.

Wij gaan voor u aan de slag om de bestelling liefst nog dezelfde dag te versturen, en houden u op de hoogte via automatische mails, of als dat niet van toepassing is mail met een specifieke boodschap.

Voor de verzending krijgt u een code waarmee u het pakket kunt volgen. Deze is meestal s avonds aan te klikken met de info, of soms zelfs de volgende dag s morgens.

Wij hopen natuurlijk dat u prettig gewinkeld hebt. Wij waarderen het als u aan wilt geven wat u ervan vond, was het overzichtelijk, of niet, wat niet duidelijk was, wat niet klopte, wat u mogelijk gemist heeft....

Laat het ons weten via deze link, dank u wel !

Over ophalen in de winkel of verzenden als pakket....

De Verzending van uw bestelling heeft onze speciale zorg !

Bestelt u via de webwinkel dan verzenden wij met DHL (voor een pakket) of als het om iets kleins gaat een brievenbuspakje (max. 3 cm hoog). 

De kosten van het versturen vindt u in het kort hieronder. Bij een bestelling kunt u kiezen wat voor u van toepassing is.

Voor Nederland

Brievenbus-pakje € 4,25

In een brievenbuspakje kunnen maximaal 4-6  zachte bollen verstuurd worden. Let erop dat niet iedere bol geschikt is voor brievenbusverzending. Een grote bol of een harde bol kunnen wij niet in 3 cm dik pakje krijgen....Zachte bollen zoals sokkenwol, mohair of acryl gaat vaak prima

Een gewoon pakket €  6,50

Uw pakket wordt in een doos of pak bij u aangeboden. U krijgt een mail op de dag dat het bij ons weggaat, en zo kunt u via de link het pakket volgen.

Envelop

In een envelop kunnen wij platte items, patronen en fournituren versturen. Bolletjes zijn voor deze optie niet geschikt, omdat je garens niet kan dwingen plat te gaan en is het al heel snel dikker dan 3 cm. In een brievenbuspakje lukt dat wel.

GRATIS verzending als de waarde van uw bestelling boven de 40 euro is. 

Voor Belgie

pakket tot 10 kg € 9,50

GRATIS verzending als de waarde van uw bestelling boven de 50 euro is.

 

Heeft u een vraag, of weet u niet goed welke verzendkosten bij uw bestelling horen ? 

Vult u in wat het meest logisch lijkt en wij kunnen als het anders is altijd naar u reageren en indien nodig terug of bij betalen.

U mag het natuurlijk ook vragen, gebruik het kopje contact  in de bovenbalk, of een whats-appje met de oranje knop onder aan de pagina

Hoe kan ik betalen ?

Bij een bestelling hoort een betaling,

kies zelf wat u het handigst vind.

U kunt, als u via de website besteld, betalen via Ideal of PayPal, of vooraf overmaken mag ook.

In de winkel kunt u contant betalen, met de PIN, of met een tikkie. 

Retourneren of Ruilen

Ruilen mag altijd, behalve als het om outlet/afprijzing gaat van uitlopende produkten. 

Ruilen altijd graag met bon of faktuur, wij vragen dat binnen 2 maanden te doen. Is het om de één of andere reden later geworden, vraag het ons even, als een verfbad nog loopt doen we niet moeilijk als het wat later is geworden.

Bij een verstuurde website-bestelling mag u wat over is ook terugsturen of ruilen.  De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij kunnen voor u een retourstikker aanmaken, u mag het ons vragen.